У разі, якщо товар вам не підійшов або виявився бракованим - вихід є!
Правила повернення
Клієнт має право повернути товар, куплений в нашому магазині в термін до 14 днів з моменту покупки, отримавши при цьому рівнозначну заміну або повернення грошей, при виконанні таких умов:
- товар не був використаний клієнтом.
- товар повертається в ідеальному стані, без явних дефектів, подряпин, сколів, потертостей, плям та інших пошкоджень;
- товар, отриманий клієнтом у заводській упаковці, повертається з даною упаковкою;
- якщо клієнт частково або повністю оплатив замовлення, але в момент доставки товару кур'єром, клієнт бажає відмовитись, то в цьому випадку від оплаченої вартості, віднімається сума за повернення замовлення.;
- брак товару було виявлено в день отримання замовлення, про що було повідомлено працівникам магазину;
- при поверненні товару покупцями, які отримали замовлення через інтернет, покупець зобов`язаний надати інформацію і достовірні фото причини повернення (брак, прислали товар який не відповідає замовленому і не був попередньо узгоджений з клієнтом).
У разі виявлення дефекту товару
Ми відповідаємо за якість нашої продукції, тому безкоштовно зробимо обмін товару або повернення коштів за нього в разі виявлення на продукті значного виробничого браку або дефекту.
При відправленні транспортною компанією (Нова Пошта або УкрПошта) кожна посилка страхується на повну суму вартості продукту. У цих випадках відповідальність за збереження цілісності товару несе сама компанія під час транспортування. Радимо подивитися посилку при її отриманні безпосередньо у відділенні пошти, щоб переконатися в її цілісності. У разі виявлення слідів пошкоджень при транспортуванні, вкажіть про це працівнику пошти і складіть акт прийому-передачі і претензії.
Оформлення обміну або повернення
Зателефонувати або написати в Telegram / Viber по телефону: +380 980-700-826 або написати на електронну пошту freeskin.ua@gmail.com
ВАЖЛИВО!!!
*Повернення товару відбувається відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Всі транспортні витрати несе покупець, крім випадку виявлення браку товару у відділенні пошти. Розгляд запиту про повернення відбувається протягом декількох днів з моменту звернення. У разі пітвердження Вашого запиту про повернення коштів, повернення відбувається протягом 14 робочих днів, не рахуючи дня купівлі.